Veelgestelde vragen

Vind je hier het antwoord op je vraag hier niet? Neem gerust contact met ons op.

Als je een foto doorstuurt voor een gepersonaliseerd kaart, stuur je deze best door in voldoende hoge kwaliteit. Minimum 1080p voldoet, hoger mag altijd en dit komt het detail van je kaart alleen maar ten goede.

Zorg zeker ook dat je foto voldoende belicht is, zodat randen en overgangen duidelijk zijn. Is dit niet zo, dan kan je kaart niet in voldoende detail getekend worden.

Wanneer jouw gepersonaliseerde kaart klaar is, wordt dit ter goedkeuring eerst nog even digitaal met een watermerk over naar jou doorgestuurd. Hierna kan je jouw goedkeuring voor druk of nog enkele gewenste wijzigingen doorgeven. Zo is het eindresultaat steeds een kaart die volledig aan jouw wensen voldoet.

We willen er natuurlijk alles aan doen om je betaling zo vlot en aangenaam mogelijk te laten verlopen.

Betalen kan via bancontact, kredietkaarten en als je deze weg liever niet gebruikt kan je ook betalen via overschrijving. Dit laatste helpt ons ook minder kosten te betalen. Win-win 😉

We sturen je pakketje pas op wanneer we de betaling ontvangen hebben.

Je bestelling verzenden we gratis binnen België.

Wanneer je wil dat we je kaartje opsturen naar een adres buiten België, betaal je €2,00 bovenop je bestelling om de extra kosten te dekken.